LA CASTANYADA

Divendres 27 d’octubre, Educació Infantil van celebrar la festa de la Castanyada juntament amb la resta de companys de l’escola i amb la participació de les famílies.

El dijous 28 vam fer un taller on vam elaborar bombons de xocolata amb fruits secs. Gràcies a les famílies que ens vam venir ajudar, els infants van gaudir de l’elaboració i el tastet de les roques de xocolata.

Divendres al matí van venir els alumnes de 5è a explicar-nos contes de la castanyada. També vam tenir la visita de la Castanyera a qui vam cantar la seva cançó. A la tarda els alumnes més grans ens van venir a buscar per acompanyar-nos a la pista, on també ens esperaven les famílies per gaudir d’una tarda de danses i de berenar tots junts.

ICastanyada infantil!