INNOMAVAT

Aquest curs l’escola la Lió hem iniciat un projecte nou relacionat amb les matemàtiques: INNOMAVAT. És un projecte innovador per treballar les matemàtiques. Fomenta la descoberta, desenvolupa la competència matemàtica i individualitza els aprenentatges atenent la diversitat.

Els nens i nenes aprenen a partir de la construcció i el descobriment mitjançant sessions de matemàtiques riques que potencien la reflexió, la creativitat i l’interès per les matemàtiques i la necessitat d’interpretar el món que en envolta.

Descobrir el món es converteix en un repte matemàtic. Desenvolupa la intuïció, que és la base per començar a raonar matemàticament. Convida a experimentar amb el material manipulatiu per construir aprenentatges significatius.

Projecte d'Innovamat de Matemàtiques a Infantil | Escola Damià Mateu