AMBIENTS

Ja hem iniciat aquest curs els ambients d’aprenentatge. Hem esperat que els alumnes d’I3 estiguessin una mica adaptats, que coneguessin a les mestres i els nous espais i es mostressin més segurs per decidir els espais que volen escollir.
L’ús dels ambients d’aprenentatge és una estratègia metodològica i organitzativa que ens ofereix la possibilitat de posar a l’abast dels infants propostes estimulants, riques i variades que prèviament hem dissenyat i disposat d’una forma curosa. Això ens permetrà captivar l’interès de l’infant a partir de l’experimentació, la manipulació i el joc, i generar preguntes que l’ajudin a descobrir el món que l’envolta.
Com a novetat aquest curs hem preparat un ambient nou el Mini mons. Són escenaris creatius de joc i es construeixen amb peces soltes i materials variats. Els infants es relacionen i comparteixen el joc amb nens i nenes d’altres edats, d’aquesta manera, entre tots desenvolupen la seva creativitat i imaginació. Els Mini Mons afavoreixen la cooperació i l’aprenentatge actiu, ja que és un tipus de joc que convida a compartir i crear històries, les quals reflecteixen les pròpies vivències dels nens i les nenes.

5 propostes de mini mons d'hivern | Jugaia𝕛ꪮᥴ ડⅈꪑ᥇òꪶⅈᥴ El joc simbòlic... - Llar d'Infants la Gruneta | FacebookAmbient de construccions | Escola Les PalmeresAmbient de llum i color | Escola Les PalmeresAmbients- Atelier – Escola Nou de Quart