Normes d’organització del Concert de Nadal

El divendres 13 de desembre a les 15 hores celebrarem el concert de Nadal a la Parròquia de Santa Maria, al carrer de Lourdes de Premià de Mar.

Per aconseguir que tothom gaudeixi del concert, a continuació us detallem els aspectes logístics i organitzatius que cal que tingueu en compte:

–          Totes les persones que col·laboren en l’organització del concert aniran ACREDITADES degudament i, per tant, seran només elles qui acompanyaran els infants des de l’escola a l’església i qui estaran amb els infants dins de la Parròquia. Totes aquelles persones NO acreditades no podran accedir abans a l’església.

–          Els infants de PRIMÀRIA que NO es queden a DINAR a l’escola, entraran a les 15 hores a la seva classe, com cada dia. Cal ser MOLT PUNTUALS. Els infants d’INFANTIL que NO es queden a DINAR a l’escola, han d’estar a les 15 hores a la Parròquia de Santa Maria. Els adults que els acompanyin NO podran accedir dins la Parròquia amb ells, sinó que els deixaran a la porta de l’Església perquè membres de l’organització els acompanyin als seus seients corresponents. Els adults, mentrestant, hauran de posar-se al darrera de tot de la fila i esperar el seu torn per accedir al recinte.

Els infants que SÍ es queden a dinar a l’escola aniran amb els mestres i personal acreditat de l’organització cap a l’església.

–          L’organització disposa de fotògraf i càmera de vídeo oficial. Us demanem que durant el concert no us aixequeu del vostre seient per gravar o fer fotografies, ja que uns dies després de l’actuació cada delegat/da de classe us facilitarà un enllaç web del recopilatori d’imatges i vídeos.

–          NO es podrà GUARDAR SEIENT dins de l’església. L’organització anirà indicant-vos on heu de seure segons el vostre ordre d’arribada. Us recomanem que les persones que vulgueu seure juntes entreu així al recinte.

–          Dins de l’església hi haurà bancs reservats per als infants i mestres així com per als membres de l’organització. Respecteu els cartells de reservat i no hi seieu.

–          Els pares i mares que cantin la Nadala NO tenen seient reservat ni poden accedir abans al recinte. Hauran de posar-se a la fila igual que la resta.

–          Preguem que NO recolliu els vostres fills/es abans d’acabar el concert.

–          Ens agradaria que cap alumne portés roba esportiva al concert ja que es tracta d’un acte festiu.

–      SORTIDA A L’ACABAMENT DEL CONCERT:

Per tal de garantir una bona sortida i recollida dels alumnes preguem seguiu les instruccions següents:

1. Totes les famílies sortiran de l’església i aniran fins el parking de cotxes, deixant el màxim espai per a la sortida dels grups d’alumnes del cicle mitjà i superior,  i només es quedarà UNA persona ASSEGUDA per família per recollir els alumnes  que siguin de P3, P4, P5, 1r i 2n., fins que s’avisi per megafonia l’ordre en els recolliran.
  2. Després s’indicarà per megafonia el següent:
    1. Que surtin els alumnes de 3r amb les seves acompanyants ,…, de 4t,…. de 5è,…. i de 6è. Els alumnes del cicle mitjà us esperaran a les columnes, sortint a l’esquerra on veureu el cartell corresponent. Els alumnes del cicle superior us esperaran a la zona del parking de sorra que hi ha davant de l’església.

ASSEGUREU-VOS DE NO RECOLLIR CAP ALUMNE sense avisar a la mestra i/o acompanyant acreditada, sigui de l’edat que sigui.

–      COTXETS DE NADONS:

Preguem que aquell dia no entreu amb l’església amb el cotxet. Ocupen molt d’espai i estem prioritzant que el màxim de persones puguin accedir al concert. Seria bo que aquell dia porteu els nadons amb altres sistemes de subjecció (motxilla, mocador,…)

Gràcies per la vostra col·laboració.