La nostra escola. JORNADA DE PORTES OBERTES virtual

Com ja sabeu,  a causa de les circumstàncies tan excepcionals que estem vivint,  ens ha estat impossible realitzar la Jornada de Portes Obertes (JPO) que s’havia preparat juntament amb els alumnes de 6è de l’escola.

Ens hagués agradat molt fer-vos de guia per les instal·lacions de la nostra escola. Un cop haguéssim acabat aquesta ruta, us haguéssim explicat la nostra forma de fer i de ser,  us volíem parlar del perfil d’alumnat que volem i com intentem aconseguir-ho a través d’aquest camí que fem junts família- alumat-escola durant tota la seva escolaritat al centre.

L’alumnat que volem:

• Capaç, no solament intel·lectualment sinó, i encara més important, emocionalment i social.
  • Participatiu, col·laborador i amb esperit crític.
  • Protagonista del seu aprenentatge.
  • Arrelat a la vida cultural i social del poble i de l’entorn.
  • Plurilingüe.
  • Competent digitalment.
  • Adaptable als canvis de la societat actual, formant-se al llarg de tota la vida.

Com ja hem esmentat abans, aquest camí conjunt s’inicia a P3 i s’acaba a 6è on comença una nova etapa educativa, l’ESO.

Per conèixer millor com ho fem, podeu clicar la imatge per veure aquesta presentació.

També podeu veure tots els nostres vídeos penjats a l’apartat:  menú, L’escola, Els nostres vídeos.