El 33 estrena el documental “Molta merda”

Diumenge, 2 de febrer, a les 00.30, el 33 estrena el documental “Molta merda”, produït pel Consorci per al Tractament de Residus Sòlids Urbans del Maresme (CTRSUM), presentat per Quim Masferrer i on alguns alumnes de l’escola hi van col·laborar. El documental explica la realitat del reciclatge a la comarca del Maresme i, per extensió, a arreu de Catalunya.

El popular actor i presentador Quim Masferrer és el presentador de “Molta merda”, un documental que el Consorci per al Tractament de Residus Sòlids Urbans del Maresme (CTRSUM) va produir per incloure’l dins la campanya de conscienciació “Recicla i guanyaràs”. Amb el seu particular sentit de l’humor i la seva proximitat, Masferrer s’encarrega d’explicar la realitat del reciclatge a la comarca del Maresme i, per extensió, a arreu de Catalunya.

El documental està dividit en quatre capítols, que es poden visionar de manera independent o que, junts, dibuixen una completa realitat de la gestió de residus. Els quatre blocs temàtics se centren a desmuntar els tòpics relacionats amb el reciclatge; incidir en el cost econòmic de no reciclar, demostrant l’estalvi que s’obté i els llocs de treball que es generen; aprofundir en vies de futur per millorar els resultats en els índex de reciclatge, per exemple, amb el sistema porta a porta; i, finalment, conèixer en profunditat la tasca que fa una planta de valorització de residus de fracció resta.

“Molta merda” compta amb guió de l’escriptor Pep Bras i realització de Marc Barceló.

Aquí teniu l’enllaç: Molta merda!

Molta_Merda_planta

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *