CUENTÓPOLIS

El passat dimarts 30 de maig, el cicle inicial va estrenar l’activitat CUENTÓPOLIS; una activitat desenvolupada dins de l’àrea de llengua castellana on l’alumnat de 2n va crear uns contes, els van il·lustrar i els van preparar per fer-nos una lectura expressiva acompanyada de mímica.

Aquella tarda, les famílies del cicle inicial i l’alumnat de 1r van ser el públic i van passar pels diferents espais de l’escola on es relataven els contes. Aixó sí, portaven un tiquet per l’espectacle que havien pogut adquirir al matí comprant-los a l’alumnat de 2n; d’aquesta manera tots es van implicar en el cost de les entrades i el canvi que havien de retornar. A més, cada grup de 1r feia una coavaluació del conte que  havien vist, valorant diversos aspectes de la narració i posada en escena.

Va ser una molt bona experiència!              Veieu més a fotos i videos!