Perquè?

The skills to learn in the 21st century, (les habilitats per aprendre en el s. XXI).Esther Wojcicki

Extracte de l’entrevista a Esther Wojcicki, periodista i professora de l’escola secundària de Palo Alto (Califòrnia, EUA) durant més de 30 anys, Esther Wojcicki és considerada una de les pioneres mundials en l’estudi de l’alfabetització mediàtica aplicada a l’educació. Des de 1984 dirigeix el programa més important d’educació dels mitjans als Estats Units.
En el següent vídeo ens parla de les habilitats necessàries per aprendre en el segle XXI. Juntament amb la creativitat, el pensament crític i la col·laboració, Wojcicki es centra en la importància de la comunicació com una de les principals habilitats que s’han d’ensenyar a les escoles per aconseguir un aprenentatge més significatiu al segle XXI.