la DESCOBERTA dels infants de P5

Avui ha estat un dia moooolt especial! Us expliquem…

Fa unes setmanes, el Martí va portar a la classe uns pollets: Veloz i Mini. Van néixer a casa dels seus avis ja que tenen una incubadora i ens van proposar poder gaudir de l’experiència a l’escola. I així ho vam fer, un matí la família del Martí ens va dur tot el que necessitàvem i ens vam posar mans a l’obra. Van portar 12 ous i els vam col·locar a incubadora i vam omplir la zona corresponent d’aigua. Llavors vam penjar un calendari per marcar els dies que anaven passant i per recordar que durant els següents dijous havíem d’afegir aigua (primer al carril del mig, després als 3 del mig i finalment als 5 carrils). Cada dia hem marcat el dia del calendari fins arribar al dia 21, la data prevista per a que naixessin… i així ha estat! Ahir dia 21 van trencar dos ous, quina emoció!!!! Vam marxar de l’escola pensant amb el què ens trobaríem avui… i només arribar… SORPRESA! Un dels pollets havia nascut 🐣🐥 L’altre ou anava trencant-se cada vegada més i finalment hem vist en directe com ha sortit. Ha estat un moment preciós! 🥰 Els hem tocat, posat menjar i aigua i els estem mimant moltíssim 😍 Entre tots, fent una votació, hem decidit els noms: el pollet groc es diu POKI i el marró es diu PETI. A que són moníssims? Compartiran amb nosaltres uns quants dies, us mantindrem informats!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *