ROBÒTICA I EDAT MITJANA

Maqueta d’una ciutat medieval

La ciutat medieval ha estat dissenyada en el marc d’un projecte interdisciplinari desenvolupat pel Club Learnick i els alumnes de 4t, 5è i 6è de Primària de l’escola Jacint Verdaguer de Pallejà.

L’objectiu era estudiar com era la vida a l’època medieval i dissenyar i imprimir en tres dimensions la simulació d’una ciutat de l’època. Com a projecte interdisciplinari, vincula les ciències socials amb la robòtica i l’aprenentatge d’eines digitals.

L’alumnat ha treballat en petits grups per fer la recerca, superant reptes que posaven a prova els seus coneixements sobre l’època i desenvolupant els edificis amb eines educatives de disseny en 3 dimensions.

Construïm una ciutat medieval s’integra al projecte de l’àrea d’Acció Cultural i Educativa del Museu d’Història de Catalunya que té com a objectiu fomentar l’interès en la recerca en ciències socials entre l’alumnat de primària.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *