NICOLAUS

A l’escola continuem amb la nostra tradició de fer cantates per una finalitat solidària. Els alumnes de tercer cicle, al pati, van oferir als pares i als seus companys una mostra de les seves destreses musicals, han cantat i ballat. Seguidament, han visitat algunes residències, on han fet gaudir als avis i àvies amb la seva presencia i amb les divertides cançons prèviament treballades a les classes de cant.

Cliqueu l’enllaç per poder veure com canten i ballen els alumnes de tercer cicle a la tradicional festa de Sant Nicolau.

Nicolaus

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *