Ja hem celebrat els NICOLAUS !!!

El passat dies 5 i 7 de desembre els alumnes de 5è i 6è de l’escola van sortir a cantar els Nicolaus. Va ser una activitat molt enriquidora que van compartir amb les famílies de l’escola, les escoles, les residències i centre de dia, Mercat Municipal i Ajuntament.
Amb aquesta activitat ajuntem tradició i solidaritat.
La tradició de cantar els Nicolaus els dia de Sant Nicolau com ja feien els alumnes de les escoles a Pallejà i la solidaritat perquè els diners que recullen van a una causa solidària: aquest anys a l’Albergue Nuestra casa en Cochabamba (Bolivia).
Aquest any hem recollit 963 €. Des d’aquí volem agrair a totes les famílies i entitats que han col·laborat fent el seu donatiu.
Us adjuntem el projecte-final-albergue-nuestra-casa que ens han fet arribar per saber que es fan amb les nostres donacions.

Ja estem il·lusionats per tornar a cantar l’any vinent els Nicolaus.