1922-2022 CENTENARI DE LA INAUGURACIÓ DEL PRIMER EDIFICI DE L’ESCOLA

Durant el curs 2021-2022, l’escola Jacint Verdaguer celebrarà el centenari de l’edifici de la primera escola que es va construir per a nens i nenes durant la celebració de les festes majors del mes de juliol de 1922.
Aquest primer edifici es va construir en el mateix solar on posteriorment es construeix, a principis de l’any 1960,  per  l’Ajuntament presidit pel sr. Roca Xancó, i se li donà el nom de Jacint Verdaguer, L’immortal poeta de Folgueroles.
Posteriorment a l’any 2005 s’acaba la construcció, en el mateix solar, de l’edifici del qual gaudim en aquests moments.
És per això que aquest curs volem compartir amb tota la comunitat educativa la celebració d’aquest esdeveniment tant important.
us deixem un fragment de la nota de premsa que es fa el dia 11 de juliol a “La Vanguardia” on es descriu meticulosament aquesta inauguració.