Els nens i nenes de 1r i 2n vam gaudir d’una sortida molt especial al Poliesportiu Municipal del Gornal. Allà vam tenir l’oportunitat d’endinsar-nos en el món de la gimnàstica artística, una disciplina esportiva plena de moviments, equilibri i coordinació.
Per començar, vam fer uns escalfaments molt divertits per preparar el cos. Després, ens vam organitzar per grups i vam participar en diferents circuits d’habilitats, on vam posar a prova la nostra agilitat, força i equilibri. També vam fer salts i petites acrobàcies, sempre amb ajuda i supervisió dels monitors i les mestres.
Va ser una experiència molt divertida i emocionant! Ens ho vam passar molt bé i vam aprendre com és d’important cuidar el cos, treballar en equip i no tenir por de provar coses noves.
Podeu veure algunes fotografies aquí.


