Programem El Mapa Perdut

T’has trobat un mapa que revela els mons secrets dels mamífers i emprens un viatge ple de meravelles…

Així ha començat la nostra aventura entre animals i robots. L’alumnat ha descobert la nostra nova acompanyant en l’aprenentatge, la “Tale-Bot”, un petit robot que ens motiva a aprendre i a trobar nous sabers amagats. També ens ajuda a resoldre reptes i a treballar en equip mentre programem els seus moviments pas a pas. Cada vegada que encertem una instrucció, la Tale-Bot ens anima a continuar explorant amb curiositat.

Primer, hem llegit les instruccions per preparar el camí de la història i les diferents normes del funcionament de la Tale-Bot. A més a més, hem pogut aprendre el funcionament de totes les icones que ens ofereix aquest petit robot.

Un cop llegides les instruccions ens hem iniciat en la programació, creant petits moviments i recorreguts per portar al robot als diferents espais de la nostra aventura. Endavant, girant a la dreta i a l’esquerra, desfent i aprenent; hem descobert com es mou la “Tale-Bot” pels diferents taulells. D’aquesta manera, hem practicat la lectura i hem descobert els diferents hàbitats on poden viure els mamífers que sobreviuen en aquests ecosistemes. Tot i això, hem anat amb atenció, perquè no podíem passar per les caselles amb animals invertebrats.

Estem impacients per veure fins on ens portarà aquesta combinació de ciència, tecnologia i imaginació. Seguiu les nostres aventures a la pàgina web i gaudiu amb les nostres fotografies https://drive.google.com/drive/folders/1likXqofO_CV60auXJ5mpG38ZWSu79wMu?usp=drive_link

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>