Els 5 sentits

Series capaç de dir quants ossos té el nostre cos? I quants músculs? Doncs l’alumnat de segon de primària us pot contestar a aquestes preguntes, ja que durant el segon trimestre hem estat descobrint el nostre cos com és per fora i ens endinsat a analitzar com és per dins.

Tot va començar amb la descoberta dels 5 sentits, on els infants van olorar, tocar, tastar, observar i escoltar parant atenció als òrgans que intervenen en aquestes accions tan imprescindibles en el nostre dia a dia. L’alumnat va endinsar-se a través de la capsa dels 5 sentits, on vam contestar a les nostres preguntes. Una vegada experimentat van ser capaços de crear mapes conceptuals sobre quelcom treballat.

Bona feina!!

Consulteu les imatges de la nostra capsa dels sentits: https://drive.google.com/drive/folders/1VZizSmgtI8ovmco9ZI-0hHRUwkrPOPzq?usp=drive_link

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>