Sabies que les restes de menjar fan forats a les dents i fan aparèixer les càries?

Doncs l’alumnat de 1r i 2n s’han convertit en experts i expertes de la higiene bucodental. Ens hem dirigit a l’exposició “Cuida’t les dents” del Centre Cívic de Santa Eulàlia, on ens han ensenyat aspectes importants sobre com són les nostres dents, com funcionen i hem comptat quantes dents tenim! A més a més, hem descobert els aliments que són amics de les càries i aquells que fan escut contra aquests monstres tan perillosos. Per acabar, hem posat a prova les nostres habilitats per rentar dents utilitzant raspall de dents gegant. Ens hem emportat una sorpresa, ja que hem rebut un obsequi molt especial un llibre d’activitats i un raspall de dents de colors amb la seva pasta. Tots aquests aprenentatges han continuat a través de grups interactius on hem estat consolidant aquests sabers a partir d’un bingo dental, el llibre d’activitats i la lectura de l’àlbum il·lustrat “Els monstres també es renten les dents” de Jessica Martinello.

No oblideu que és molt important que cuideu les vostres dents i les raspalleu tres cops al dia durant 2 minuts, perquè si no el monstre de les càries us atacarà!
Podeu veure la nostra aventura seguint aquest enllaç: https://drive.google.com/drive/folders/1mX_QL4jLDOwyL0l3adQVvr3G6au2lEMY?usp=drive_link

