I5B Classe Vikinga: Apadrinament Lector

El passat 25 d’abril tota l’escola va celebrar un Apadrinament Lector on els grans llegien contes als petits. S’han preparat molt bé els contes per poder explicar com a padrins lectors. A I5 els nostres padrins van ser els i les  alumnes de Quart de Primària. Cada padrí va llegir amb molta dedicació un conte a cada nen i nena de la nostra classe i tothom escoltava molt atent i atenta aquestes històries que ens explicaven.

Moltes gràcies per aquest temps, per compartir-lo i fer-nos partícips de la millor de les experiències: la de compartir somriures, estones, coneixements i per l’estima que heu demostrat en tot moment!!!

Si voleu veure imatges d’aquesta activitat, cliqueu en el següent enllaç: https://drive.google.com/drive/folders/1JW5mS8WFz8ZsC5p5bGK9zV-MEIxP7lPc?usp=sharing

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>