Últims dies de segon
26/06/26
Les últimes setmanes de segon van ser molt dinàmiques i ens ho vam passar molt bé. Vam gaudir molt de totes les activitats que vam fer. Vam cantar les cançons de la Clicka al gimnàs de l’escola, vam menjar pizza i gelats, i també… Llegeix més»

