I5A: Els músics de Bremen- Li diem “fins després” a la Noelia
29/03/25Hola famílies,
El passat dijous 20 de març ens vam acomiadar de la Noelia o, potser millor dit, li vam dir “fins després” perquè no ens acomiadem mai de les persones que ens deixen un gran record. I aquest és el cas de la Noelia, que… Llegeix més»

