Carta a la gent gran

En motiu de la Setmana de la Solidaritatque aquest any es centra en la gent gran, a l’escola hem organitzat diferents activitats.

A continuació podeu llegir les dues emotives i meravelloses cartes que els alumnes de 6è han escrit  als més grans.

 

 

 

 

 

 

 

 

Estimada gent gran,

En aquesta carta volem agrair-vos que hagueu omplert les nostres motxilles d’alegria, saviesa i esperança, perquè això ha il·luminat els nostres camins.

Vosaltres heu sigut els nostres grans mestres, ja que sempre ens heu ajudat en tot. Amb la vostra lluita resilient heu construït un món millor ple d’amor, empatia i somnis per complir. La vostra vida no ha estat fàcil i cada gota de la vostra suor és una meravellosa història tatuada en els cors de les noves generacions.

Us volem donar les gràcies per tots els sacrificis que heu fet per la nostra generació.  Heu de saber que no esteu sols, sempre estarem amb vosaltres com àngels que us protegiran. 

Sou estrelles d’un univers infinit!

Els alumnes de 6è A. Escola Joaquim Ruyra

 

 

Estimades persones grans,

Ens volem adreçar a vosaltres per dir-vos que sou els nostres herois perquè heu superat molts obstacles al llarg de la vostra vida. 

Heu sigut i sou un exemple a seguir per la vostra infinita saviesa més gran que l’espai. Ens heu ensenyat a no llençar mai la tovallola i que no hi ha barreres que no puguem enderrocar. Amb vosaltres hem après a ser solidaris amb totes les persones que ho necessiten. 

Gràcies per sacrificar-vos tant, perquè això ha fet que nosaltres tinguem una infància de deu.

Sempre sereu els nostres vellets favorits!

Els alumnes de 6è B

Escola Joaquim Ruyra

 

 

 

 

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>