Com ja sabeu, els nens i nenes de 6è estan gaudint d’una experiència única en aquestes colònies tan esperades!! En el següent enllaç podeu anar seguint les fotos d’aquests dies!!
5 comentaris
Com ja sabeu, els nens i nenes de 6è estan gaudint d’una experiència única en aquestes colònies tan esperades!! En el següent enllaç podeu anar seguint les fotos d’aquests dies!!
Me gusta mucho
Me parece genial
Me encanta
Muy bonito
Fue espectacular