I5C: visita a la Biblioteca Tecla Sala

Els nens i nenes de la classe de les Onades han fet una sortida molt especial: han anat a visitar la Biblioteca Tecla Sala per descobrir el meravellós món dels contes.

Durant la visita, els infants han pogut explorar diferents llibres, mirar contes plens d’aventures, animals, personatges divertits i històries sorprenents. Amb molta curiositat i il·lusió, han anat mirant els llibres, compartint-los amb els companys i deixant volar la seva imaginació.

A la biblioteca també han après com funciona aquest espai tan important per al barri: un lloc on tothom pot venir a llegir, buscar informació o endur-se llibres a casa per continuar gaudint de la lectura en família.

La sortida ha estat una experiència molt agradable,  envoltats de contes, els nens i nenes han descobert que els llibres són una porta oberta a nous mons, històries i aprenentatges.

Segur que després d’aquesta visita, molts d’ells tindran encara més ganes de tornar a la biblioteca amb les seves famílies per continuar descobrint contes!

https://drive.google.com/drive/folders/1ppPmcPfH3MeY9wKtyHCii9IEHWhBcCT8

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>