DIA 21 EN DIRECTE

Com no vau poder entrar al centre l’últim dia per veure l’ambient nadalenc, nosaltres ens apropem  i us obrim les portes en directe amb el nostre canal de Youtube.

ELS PETITS DE L’ESCOLA CELEBREN EL NADAL

Els infants de P-3, P-4 i P-5 han gaudit d’uns dies màgics i plens d’emocions a la nostra escola. Dies de sorpreses, com quan els nens i les nenes es van trobar al pati amagadet al Tió, amb gana i fred. Com que aquests dies… Llegeix més»

CONCURS DE LECTURA EN VEU ALTA

Com ja ve sent habitual, l’escola participa al Certamen de Lectura en Veu Alta organitzat per la Fundació enciclopèdia catalana. La d’enguany és la XVII edició.
L’alumnat que es presenta a la prova pertany als cursos de 4t i de 6è. Els nens i les nenes… Llegeix més»

SOM ARTISTES!!!

Als nens i les nenes de 1r i 2n ens agrada pintar, retallar, dibuixar i experimentar amb els colors i els materials!
A les sessions de Plàstica deixem volar la nostra imaginació i posem en marxa la nostra creativitat omplint l’escola amb tots els treballs que… Llegeix més»

TALLER DE VIDRE A L’ESCOLA AMB P-5

Aquest passat divendres 11 de desembre, els nens i les nenes de les classes del Peix Aranya i del Cavallet de Mar van gaudir a l’escola d’un taller d’allò més especial. Els infants van poder participar en un taller de vidre amb el Guillem i… Llegeix més»

ESPAI BON DIA “EN DIRECTE”

Tenim la voluntat de compartir amb tots vosaltres què passa dins l’escola, ja que aquest any no podem gaudir plegats de les celebracions escolars.
És per això que estem provant les emissions en directe a través del canal de YouTube. El passat 9 de desembre vam… Llegeix més»