ACTIVITAT D’OBSERVACIÓ, MANIPULACIÓ I EXPERIMENTACIÓ AL RIU ANOIA PER PART DE L’ALUMNAT DE CICLE SUPERIOR

Els sis grups classe del cicle superior hem fet una excursió a través del nostre riu Anoia en dos moments del curs escolar actual. Hem reflexionat sobre els elements del paisatge, el clima de què disposem, la fauna i la flora, característiques de les zones del riu, les propietats de l’aigua, partícules i sediments… Hem disposat dels serveis d’un tècnic professional de l’ajuntament de Martorell, en Xavier, biòleg que ens ha ensenyat mètodes d’observació, experimentació i manipulació per poder arribar a ser experts en la matèria.  Ens ho hem passat d’allò més bé, alhora que hem après continguts nous a partir del que ja havíem treballat a la classe.

GALERIA FOTOGRÀFICA