ELS PETITS DE L’ESCOLA CELEBREN EL NADAL

Els infants de P-3, P-4 i P-5 han gaudit d’uns dies màgics i plens d’emocions a la nostra escola. Dies de sorpreses, com quan els nens i les nenes es van trobar al pati amagadet al Tió, amb gana i fred. Com que aquests dies entre tots i totes l’han cuidat molt, l’últim dia de classe el Tió va cagar molts regalets, gràcies Tió estimat!!! Però les sorpreses no van acabar aquí, els infants van rebre la visita meravellosa del Patge Viu-Viu, que va venir a l’escola a emportar-se les cartes que cada classe va fer pels Reis d’Orient, quina il·lusió!!!! A més, els nens i les nenes de P-5 van passar una bona estona amb el sac de Santa Claus i les sorpreses que l’Elena els va portar. Voleu veure imatges de tot això? Doncs endavant, feu clic aquí i gaudiu de la màgia.