Procés de creació del nou pati

Els nens i les nenes d’infantil hem iniciat el projecte de creació d’un nou pati per l’escola seguint les indicacions que ens van donar el nostre partner @ESDI

Hem fet la diagnosi a partir de les fotografies que han fet amb les tauletes els nostres companys i companyes d’I5. Seguidament, han fet una gràfica de tot el que veiem i les seves quantitats. Hem treballat molts conceptes matemàtics!

Després han explicat a la resta d’alumnes d’I3 i I4 el que hi ha al nostre pati i els han fet dues preguntes: a què els agrada més jugar al pati i què els agradaria que hi hagués. A partir d’aquí els nens i nenes d’I3 i I4 han buscat imatges d’altres patis i han votat allò que els agradaria que hi hagués al nostre futur pati.

Ha estat un bon inici d’aquest procés de recerca i ens ha agradat molt veure tot el que tenim al pati per decidir que ens agradaria que hi hagués.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *