CONVOCATÒRIA DE BEQUES DE MENJADOR I MATERIAL ESCOLAR CURS 2022-2023

Benvolgudes famílies,

Us comuniquem que el període de presentació de sol.licituds de les beques de menjador i material escolar serà del 29 d’abril al 27 de maig.

S’ha de fer preferentment per la via telemàtica seguint els següents passos:

1. Obtenir l’idCAT Mòbil. (S’adjunta manual per fer-ho).
  2. Omplir el formulari web disponible a https://sal.sabadell.cat/beques (si ja heu rebut la beca anteriorment podreu visualitzar totes les dades i només caldrà modificar les que han canviat)
  3. Fotografiar o escanejar la documentació general i/o específica que cal adjuntar (Si ja es va presentar en edicions anteriors i no hi ha hagut canvis, no caldrà presentar-la).
  4. Un cop emplenat el formulari, revisar les dades i el botó tramitar o actualitzar beca. Automàticament, les dades s’enviaran i es crearà un document digital de resguard que caldrà conservar la família.

Es pot fer presencialment només quan la via telemàtica no sigui possible. Passos a seguir:

1. Demanar cita prèvia  o per telèfon al 010 i anar al Centre Cívic assignat a l’hora demanda (caldrà ser molt puntuals).
  2. La família haurà de portar fotocòpia de tota la documentació necessària, en el cas que no l’hagi aportat el curs anterior i així s’exigeixi a les bases de la convocatòria.

En el cas que es sol·licitin els dos ajuts la documentació serà vàlida per a les dues convocatòries i s’haurà de presentar una única vegada.

Pel que fa al procés de resolució es farà de la mateixa manera que el curs passat, cada sol·licitud d’ajut o de beca iniciarà un tràmit municipal que podrà ser consultat per les famílies a través de:

Es farà de la mateixa manera que el curs passat, cada sol·licitud d’ajut o de beca iniciarà un tràmit municipal que podrà ser consultat per les famílies a través de:

-El lloc web:

Ajuts de menjador

Beques per a l’adquisició de llibres i material escolar

-Els centres educatius, mitjançant les que aportarà l’Ajuntament a principis de setembre

Punts d’nformació:

-Informació general: 010 (des de tel. fix) o el 93 7453110 (des de tel. mòbil).

– Fitxa de l tràmit : https://sal.sabadell.cat/beques

– Ajuda específica per fer el tràmit de beques de material i llibres: telèfon: 93 745 40 51 (de 8.00 a 15.00 h).

-Ajuda específica per fer el tràmit d’ajuts menjador: telèfon

93 745 33 30 (de 8.30 a 14.00 h).

– Web on trobar la fitxa informativa de les dues ajudes

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *