5è visita l’exposició: Càmera i Ciutat

L’alumnat de 5è, avui 20 de gener 2020, hem anat a una exposició de CaixaFòrum què s’anomena: càmera i ciutat. Mostra fotografies urbanes de fa més d’un segle i de fa pocs anys. No només hi ha fotos, sinó també vídeos que reflecteixen la vida a diferents ciutats del món com, per exemple, Nova York. Hi ha fotos de moltes ciutats, per exemple: Nova York, Washington, Berlín, París, Barcelona, etc. Ens ha semblat molt interessant i la noia que ens ha fet de guia fent-nos participar d´unes activitats molt divertides ha estat molt amable i carinyosa.

Arnau Marín i  Natalia Ruesca
Pol Nord 5è
Joan Miró

L’alumnat de 5è hem anat a una exposició del CaixaForum que s’anomena: càmera i ciutat. Mostra fotografies urbanes de fa més d’un segle i de fa pocs anys. No només hi ha fotos, sinó també vídeos que reflecteixen la vida a diferents ciutats del món. Hi ha fotos de moltes ciutats, per exemple: Nova York, Washington, Berlín, París, Barcelona, etc.
Ens ha semblat molt interessant.

Lola de Caralt i Caterina Carbonell
5è Sabana