La robòtica entra a les aules

Ja fa temps que des de l’AMPA de l’escola s’organitzaven tallers de robòtica extraescolars. Durant aquest curs, la robòtica ha començat a formar part de les moltes activitats que es desenvolupen a l’escola dintre de l’horari escolar. Aquest any s’han implementat activitats amb codis QR, realitat augmentada i algunes de les moltes possibilitats que ofereixen les diferents aplicacions en tauletes o els serveis de Google Apps for Education. Pel que fa a la robòtica, s’han realitzat tallers a cicle inicial amb Beebots, i tindrà una continuïtat a Cicle Mitjà amb LegoWeDo i altres propostes a partir del curs vinent. Totes aquestes activitats quedaran reflectides en el pla TAC del centre. Agraïm la col·laboració de la Nadjet, mare de 2n i 3r.