XVII Jornada del Camí Amic

Enguany la XVII Jornada Anual del Camí Amic ha arribat a la seva disetena edició. Una esperada celebració on s’han  retrobat tots l’alumnat, han gaudit de la festa i hem avançat plegats en el desig de promoure un ús del carrer, de l’espai públic, més just i respectuós amb tothom.

És una trobada que celebrem en xarxa entre totes les escoles participants i les entitats del Camí Amic, en la que s’organitzen diferents activitats per  escolars de totes les edats (cicle infantil, inicial, mitjà i superior).

Ha tingut lloc en diversos espais del parc de l’Escorxador, a un pati d’escola itinerant, als jardins Paula Montal i al tram de C/ Consell de cent entre Viladomat i Borrell, on es talla el carrer en una acció simbòlica per reivindicar que el carrer també és per als infants.

Aquest any 2017 el treball intern a les aules ha estat la contaminació. Perquè entenem que només visibilitzant el problema podrem afrontar possibles solucions. Fruit d’aquest estudi s’ha dut a terme el projecte CAMINA I RESPIRA.

Si cliqueu a aquest enllaç podreu veure un resum fotogràfic de la jornada.