Sisè visita els instituts Ernest Lluch i Viladomat

Els alumnes de sisè Hawaii i Madagascar hem anat a veure els instituts. Però abans d’anar-hi, vam pensar a l’aula unes quantes preguntes per fer els dies de les visites.

El dimecres dia 31 de gener, els nens i nenes de 6è vam anar a l’institut Ernest Lluch.

Com està aquí al costat vam anar caminant. La visita va començar a les nou i quart i quan vam entrar a l’institut, directament vam anar a la sala d’actes.

El director i alguns/es exalumnes de l’escola Joan Miró van respondre les preguntes que teníem. Vam estar una hora a la sala d’actes. Unes de les preguntes va ser que si hi havia canvis de la primària a l’ESO. Van dir que sí, però que serà fàcil acostumar-nos, si tenim una bona organització.

I vam veure diferents classes, ens van ensenyar com treballen i amb què treballen, ens van ensenyar quins costums tenien, com per exemple, la festa del Carnaval que van tots i totes al parc Joan Miró a fer balls, o un concurs sobre dibuixar una portada d’un llibre.

Després vam pujar les escales per anar a la a l’aula de ciència, on estaven fent una observació sobre els minerals. Vam veure més aules com la classe A de primer d’ESO, la biblioteca i la classe de tecnologia i ens explicaven que estaven fent i que estudiaven.

Una proposta de millora d’aquest institut, seria que les pissarres fossin tàctils com les de l’escola i no de guix.

El dimarts 20 de febrer els alumnes de 6è vam anar a visitar l’institut Viladomat per poder saber com és i decidir si volem que sigui el nostre futur institut.

Vam sortir des de l’escola i vam anar caminant fins al Viladomat. La Visita va durar 1h. En aquest temps ens van portar a la sala d’actes, on ens van explicar com es treballa a l’institut. Després ens van fer una visita guiada i vam veure algunes aules i la cuina. Durant la visita ens van resoldre els dubtes que teníem. Unes de les preguntes que ens van respondre són: Feu l’ensenyança tradicional o no? Sou una escola religiosa? I moltes preguntes més… El que canviaríem  seria que ens expliquin menys coses a la sala d’actes i que visitem més classes.

Però en general ens va agradar.

Anna, Matías, Guillem, Tomas, Enxi, Pau, Carlos, Vega i Max