L’alumnat de 5è, Lisboa i Tòquio, participa en el el club de lectura interrogatori en 3r grau vinculada a BCNegra

És una proposta del Programa d’Acció Lectora, un projecte coordinat per Biblioteques de Barcelona amb la col·laboració de Barcelona Ciutat de la Literatura infantil i consta de 3 sessions.

L’alumnat de cinquè vam anar a la biblioteca Joan Miró i allà, l’Oriol ens va fer entrega i ens va llegir el primer capítol del llibre: Això és un secret que només sé jo, i ens va donar un període de temps per llegir-ho abans de dur a terme la segona trobada.

El llibre tracta d’uns nens que investiguen el cas d’assassinat de la secretària de l’escola de l’Hug, el protagonista d’aquesta apassionada i intrigant història.

A la segona trobada, van fer una bateria de preguntes per l’autora i pel protagonista del llibre, on cadascú va poder sortir de qualsevol dubte.

I com a cloenda, a la tercera sessió vam rebre la visita de l’Eulàlia Canal (autora) i de l’Hug, i vam poder fer les diferents qüestions que vam plantejar a la segona sessió amb l’Oriol.

PD: Ens hauria agradat que vingués el Yuri i la Rita que són els millors amics de l’Hug.