El Consell d’Infants acorda les normes d’aquest curs

Els representants de les assemblees de cada classe han fet una trobada per establir les normes d’aquest curs escolar.

El nou pati, que s’ha estrenat aquest setembre passat, han plantejat noves situacions de convivència que han estat recollides a les aportacions de les assemblees. S’han afegit normes de lavabo, com per exemple: “Els lavabos no són de nens ni de nenes, sinó de persones” o s’han creat de noves per a la recent zona de sorral al pati de les moreres.

El Consell d’Infants s’ha trobat a l’àgora de l’espai tranquil i després han visitat les classes de P3 per tal de reflexionar sobre els residus que generem a través d’un conte anomenat “L’escola que somiava un nou pati”.

Els representants del Consell han dedicat uns minuts del pati per informar a la resta d’infants on hem de llençar cada residu.

Seguirem treballant per una millor convivència i una escola més sostenible!