4t

El tió a Infantil

Abans de les vacances de Nadal va arribar el tió a l’escola. El vam tenir una setmana i el vam cuidar molt tapant-lo i donant-li menjar. Finalment el vam fer cagar tot cantant una cançó i en aixecar la manta… Quina sorpresa!!! Ens va cagar neules i torrons!!!

El tió a Infantil Llegeix més »

Ja arriba el Nadal

S’apropa el Nadal i a classe ja anem cantant nadales. Aquí teniu els enllaços per si les voleu cantar a casa. Amb la llum del fanalet Primer ve el Nadal Els 3 Reis arriben a ciutat Ara és Nadal Estimo el Nadal

Ja arriba el Nadal Llegeix més »

Comencem amb alegria!

Benvolgudes famílies, Avui ja hem començat el curs amb molta energia i molta il·lusió. Hem conegut als tutors i tutores, ens hem retrobat amb els amics i amigues, i ens ho hem passat molt i molt bé! Us deixem amb unes fotos de cada cicle amb els tutors i tutores. Infantil Cicle Inicial Cicle Mitjà

Comencem amb alegria! Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut