Les Cabretes i els Llops hem anat a la muntanya de Collserola!
Els nens i nenes de P4 vam anar d’excursió a Can Coll i vam gaudir molt dels colors de la tardor! Vam voler descobrir els tresors amagats del bosc i per aconseguir-ho vam utilitzar tots els nostres sentits. Vam viure una experiència d’exploradors meravellosa!
Les Cabretes i els Llops hem anat a la muntanya de Collserola! Llegeix més »











