Comencem amb alegria!

Benvolgudes famílies,

Avui ja hem començat el curs amb molta energia i molta il·lusió. Hem conegut als tutors i tutores, ens hem retrobat amb els amics i amigues, i ens ho hem passat molt i molt bé! Us deixem amb unes fotos de cada cicle amb els tutors i tutores.

Infantil

Cicle Inicial

Cicle Mitjà

Cicle Superior

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut