L’alumnat reinterpreta Joan Miró, un dels màxims exponents del surrealisme
Aquest curs 23-24 el treball visual plàstic de l’Escola ha estat la figura de Joan Miró, que dona nom a la nostra escola. Tot l’alumnat des d’I3 fins a 6è va visitar la Fundació Joan Miró per entendre el llenguatge plàstic de l’artista. A partir de la visita al museu, l’alumnat va imaginar, crear i […]
L’alumnat reinterpreta Joan Miró, un dels màxims exponents del surrealisme Llegeix més »











