L’alumnat de 4t Montjuïc i Tibidabo fan l’activitat de 5 al dia al Mercabarna

El passat 30 d’abril, els nens i les nenes de 4t vam visitar Mercabarna per conèixer en profunditat el mercat d’hortalisses i fruites.

Les persones que ens van atendre ens van recordar la importància de mantenir una alimentació saludable, beure aigua i fer esport a diari. També vam poder visitar el mercat i veure els diferents tipus de fruites i hortalisses que es veuen. A més, vam poder fer un tast a cegues on havíem d’esbrinar amb els ulls tapat quina fruita o hortalissa estàvem tastant. Tot seguit, vam poder visitar una fàbrica de patates on ens van ensenyar el procediment que seguien abans d’arribar al supermercat.

Finalment, vam poder menjar una amanida del mercat i un bol de macedònia. Estava boníssim!

Alumnes de 4t Tibidabo i Montjuïc