Alumnes assignats al centre amb indicació de la primera petició
Alumnes assignats al centre amb indicació de la primera petició
Si la pluja ens va impedir celebrar la Castanyada el dia previst, els nens i nenes de Cicle Inicial van celebrar-la el 16 de Novembre i es va demostrar que Mai és tard!! Aquí teniu les fotos del dia:
Aquí tenim les fotos de la sortida de Tardor a Can Sala de Cicle Mitjà:
Aquest curs els i les alumnes de 5è estem participant en el projecte Cultura Emprenedora a l’escola.
El primer que vam fer va ser decidir el tipus d’empresa. A continuació, vam triar els noms: SCOOPMARKET JC (5èA) i MANUAL ART JC (5èB) i vam escollir els equips directius. També hem redactat l’acta de constitució i els estatuts de les mateixes. Entre tots, hem decidit l’ONG a la qual donarem el 10% dels beneficis obtinguts. Ara estem immersos en l’elaboració dels prototips.
Aquí us deixem unes fotos sobre el taller anomenat “Got i canya” per posar en pràctica la creativitat a l’hora d’elaborar un prototip.
El passat dia 16 de Novembre, els nens i nenes de 5è i 6è vam anar d’excursió al Bosc Vertical de Mataró. Allà vam poder fer diferents circuits de ponts i tirolines i vam gaudir d’un dinar col·lectiu.
En general ens ho vam passar molt bé.
Aquí us deixem algunes fotos que vam fer.
Mireu mireu!!! Així vam fer els panellets al Cicle Inicial!
Estaven boníssims!!!
Si us esteu preguntant com hem decorat el passadís al Cicle Inicial, aquí ho podeu veure:
Aquí teniu les fotos de la visita al mercat de fondo que vam fer els/les alumnes de 1r :
Els nens i nenes de 2n van anar l’altre dia al Pavelló Olímpic de Badalona a fer una activitat amb cadira de rodes. Ens van estar ensenyant com bellugar-nos amb una cadira. Va ser molt interessant i ens ho vam passar d’allò més bé. Aquí ens podeu veure en acció:
Aquest dilluns 19 de novembre, els nens i nenes de 5è hem anat a les Pistes d’Atletisme Paco Águila de Badalona per a gaudir de l’activitat del Badatletisme amb altres escoles de la ciutat. Aquí teniu les fotos per veure com ho hem fet:
https://photos.app.goo.gl/cmFsQQww7renq1886
El curs ja s’ha acabat i els nens i nenes de primer hem treballat molt. Hem fet dos projectes a cada classe. El primer el que va donar nom a les nostres classes: UNICORNS I GLOBUS. El segon ha estat: La Lluna (Els Unicorns) i El dofí (Els Globus). Veieu una mostra de com hem treballat.
I si voleu, també podeu veure i escoltar la nostra cançó de projecte.
Dins els taller de la setmana cultural, seguim amb el taller de Mosaic Romà. Aquí podeu veure les fotos!
Seguim amb la setmana cultural. Si hi ha un esport que representa a Badalona, aquest és el Bàsquet. Aquí a l’escola no ens estem de poder gaudir d’aquest esport. Voleu veure les fotos?
Seguim amb la setmana cultural i us presentem el taller de Titelles. Vam fer titelles del Dimoni de Badalona. Aquí podreu veure les fotos de l’activitat.
Durant la setmana cultural, a Educació Infantil vam fer un taller per a aprendre l’escut de la nostra ciutat. Aquí podem veure les fotos:
Quan fem els racons ens ho passem molt bé. Aquí tenim algunes fotos per a que pugueu veure-ho!
Us pregunteu quin colors té la tardor? Doncs aquí podem veure-ho!!
El passat dia 1 de juny els nens i les nenes de P-5 van anar a MNATEC. Aquí podeu veure les fotos de la jornada.
El passat dia 8 de juny, els i les alumnes de 5è vam anar al mercat de Montigalà a vendre els productes que hem estat fabricant durant el 3r trimestre. La venda va ser tot un èxit i ens ho vam passar genial!
Com a cloenda de tot aquest projecte que hem dut a terme durant tot el curs, el dia 12 de juny vam assistir a l’institut Pau Casals per fer el tancament juntament amb les altres cooperatives de la ciutat. Allà vam poder fer entrega del 10% dels beneficis obtinguts a les ONGs triades.
Ha estat una experiència molt enriquidora.
Segueix-nos!