Alumnes assignats al centre amb indicació de la primera petició
Alumnes assignats al centre amb indicació de la primera petició
Qui fa els millors panellets? A P-5 estem segurs i segures que nosaltres… No us els podem donar per a tastar però aquí podeu veure les fotos que vam fer!
A p-5 estem treballant els oficis de les famílies. Aquí teniu les fotos de quan vam parlar de Correus. Va estar força interessant!
Les classes de P-5 vam estar al nostre hort. Aquí teniu les fotos!
A la classe dels Unicorns i dels Gats hem fet un tastet de fruites de tardor: mandarina, plàtan i taronja. Ens ha agradat molt i les hem trobat boníssimes!
La classe dels Unicorns vam anar a la Ludoteca. Voleu veure les fotos?
ELS NENS I NENES D´EDUCACIÓ INFANTIL HEM ESTRENAT UN NOU ESPAI COMÚ : UNA PETITA BIBLIOTECA PER FOMENTAR EL GUST PER LA LECTURA.
ELS UNICORNS HEM SEMBRAT NAPS DESPRÉS D´ESCOLTAR EL CONTE DEL NAP.
Arriba Nadal! La nostra taula ja està preparada. Xin-xin! Salut!
La màgia dels imans!!
A P-4 treballem el Joc Simbòlic i us ho volem ensenyar amb aquestes fotos que hem fet. Esperem que us agradin:
Cada lectura és una Aventura!
Aprofitant que aquest any el Projecte d’Art a Educació Infantil serà l’Art Rupestre, ens ha visitat un avantpassat nostre! S’ha perdut i ens ha demanat ajuda per trobar la seva cova. Ens ha explicat un munt de coses i hem après com vivia abans la gent, com aconseguia el menjar, com es feia la roba,…hem caçat un mamut i hem fet foc amb un parell de pedres! Ha estat molt divertit!
Si la Neu no ve a veure’ns, ja la fem nosaltres!!!
L’altre dia vam fer l’Audició de l’Hivern… Aquí podeu veure les fotos que ens vam fer:
A P-3 vam tenir una “visita” molt especial i ens va ensenyar moltes coses del seus estris i dels seu Art. Aquí podeu veure com ens ho vam passar:
Aquí tenim les fotos del dia que vam portar els regals que ens van fer el Reis Mags de l’Orient.
A P-3 hem trobat el Tió per a poder anar-lo alimentant i que ens cagui molts regals per Nadal. Aquí teniu les fotos:
Segueix-nos!