Alumnes assignats al centre amb indicació de la primera petició
Alumnes assignats al centre amb indicació de la primera petició
Al novembre es va celebrar la Setmana de la Ciència. A 3r vam fer un experiment molt interessant. Aquí podeu veure les fotos que vam fer:
A 3r hem comprovat la densitat dels líquids. Aquí teniu les fotos:
Com treballem a 3r l’equilibri? El millor és que ho veieu en aquestes fotos que ens hem fet. A veure què us sembla!
Les classes de 3r vam passar una tarda fent jocs de taula. Va estar una experiència molt divertida i vam aprendre i compartir jocs nous que no coneixiem.
A 3r vam fer un berenar on tots i totes vam posar moltes ganes i esforç per a que sortís bé. Va estar molt divertit i tot el menjar estava boníssim! Aquí teniu les imatges:
L’altre dia vam anar a veure al teatre del Círcol Catòlic una obra de teatre en anglès. Va estar molt divertida, vam practicar l’anglès i també vam descobrir que tenim uns grans actors i actrius entre nosaltres. Aquí podem veure algunes fotos que vam fer:
A l’escola vam fer un taller d’alimentació saludable. Vam aprendre moltes coses i intentarem seguir els consells que ens van donar per a tenir una alimentació saludable!
A P-5 ens ha visitat un personatge molt especial que ens ha ensenyat moltíssimes coses de la seva època. Aquí teniu algunes fotos i videos.
De vegades no cal fer una sortida o una activitat diferent per a que aquest dia sigui especial. Aquí tenim un dia a l’aula de P-5 on cada dia és ESPECIAL!
Com treballem la plàstica a P-5? de moltes maneres, però aquí teniu algunes fotos perquè us aneu fent a la idea:
Fotos de diferents dies de la Celebració de Nadal a l’escola.
A P-5 vam fer l’experiment d’energia potencial. Vam aprendre moltes coses i aquí podeu veure les fotos que ens vam fer:
Com fem el treball cooperatiu a P-5? Doncs aquí teniu unes fotos i així us podeu fer una idea:
Per Nadal toca el Tió i per això us ensenyem aquestes fotos on es veu com el vam trobar per a poder cuidar-lo amb totes les atencions que facin falta!
L’altre dia vam tenir un taller bucodental on ens van estar ensenyant com cuidar-nos correctament. Va ser molt interessant i vam prendre bona nota de tot el que ens van explicar.
A P-5 vam rebre una visita molt especial que ens va ensenyar les seves particulars maneres de vida…. A veure què us sembla
Les classes de P-5 vam anar de sortida al MNACTEC. Va ser molt interessant i així es pot veure a les fotos que ens vam fer. Esperem que us agradin!
Segueix-nos!