Alumnes assignats al centre amb indicació de la primera petició
Alumnes assignats al centre amb indicació de la primera petició
La Guàrdia Urbana de Badalona ens ha visitat i ens ha estat explicant coses molt i molt interessants. Esperem que us agradin les fotos perquè a nosaltres, la visita, ens va encantar!
Aquí teniu algunes fotos dels Tallers de Nadal que vam fer l’últim dia de classe de Desembre. Esperem que us agradin!
Per Nadal vam fer un berenar conjunt amb les dues classes de 4t. Tots i totes vam aportar una mica de feina i vam aconseguir uns resultats espectaculars!!!
Les classes de 4t hem baixat al nostre hort a plantar pebrots i albergínies. Vam passar una bona estona i d’aquí poc… a recollir el nostre planter!!
El passat dia 15 de març, les classes de 6è vam anar al Turó d’en Caritg per fer la Cursa d’Orientació. Vam participar 32 escoles de Badalona i va ser una experiència molt interessant i divertida… però vam acabar sense forces, però va valer la pena l’esforç!! Aquí teniu algunes fotos:
El passat dimarts dia 12 de març, l’ONG El Far va venir a la nostra classe (5è A) i ens van donar les gràcies per decidir donar-los un 10% dels beneficis de la venda al mercat de Montigalà del dia 24 de maig. Després vam veure 2 vídeos, i ens van explicar el que feien a la seva ONG. Ens ho vam passar pipa!!
Com celebrem el Caga Tió a cicle Inicial?
És millor si ho veieu a les fotos, perquè nosaltres no pararíem d’explicar-vos de tot!!
Els dilluns és la nostra tarda de Racons. Amb la col·laboració de l’alumnat de l’Institut Ventura Gassol ens ho passem molt bé i aprenem de tot!!
La classe de 2n B vam anar a la Biblioteca de Fondo per a visitar-la. Ens van explicar moltes coses i molt interessants. Aquí podem veure les fotos:
El dia 11 de març les dues classes de 6è hem anat de visita a l’institut que tenim al costat, el Ventura Gassol. Ha estat molt profitòs, hem vist com es treballa, les instal·lacions, alguns professors i professores i a més a més, hem vist alguns dels antics companys i companyes del Joan Coret que ara estan fent ESO i Batxillerat. Ha estat molt interessant. Aquí ho podeu veure:
Les cooperatives de 5è volem mostrar-vos unes fotos de les activitats que hem realitzat aquest segon trimestre en relació al projecte Cultura Emprenendora a l’Escola.
La primera activitat va ser la del disseny dels nostres logos que vam fer amb l’ajuda de dues noies de l’institut Pau Gargallo.
La segona va ser una xerrada amb l’Ana de la cooperativa La sargantana de Badalona. Ens va explicar coses molt importants que no poden faltar mai en una cooperativa i ens va ajudar a organitzar la producció dels nostres prototips que començarem en breu.
Ahir dijous 7 de març els nens i nenes de cinquè A i B vam anar al teatre Zorrilla per presentar les nostres cooperatives a les altres de la ciutat. Un noi que es deia Daniel Maria ens va explicar què era un banc i els diferents tipus que hi ha. Per acabar, l’equip directiu van anar a l’edifici del Viver per demanar el permís per posar la nostra parada al mercat del encants de Montigalà el dia 24 de maig.
El passat 26 de febrer les cooperatives Scoopmarket JC i Manualart J.Coret vam fer un estudi de mercat, per conèixer l’opinió de les famílies de l’escola en relació als prototips que hem elaborat amb motiu del projecte Cultural Emprenedora a l’escola i que vendrem al mercat de Montigalà el dia 24 de maig. Aquí us deixem algunes fotos d’aquesta activitat.
Us volem agraïr la vostra col·laboració.
Ja han arribat les fotos més boges del Nadal 2018, les del Photocall!!
A segon vam estar parlant de la classificació dels animals. Vam sortir moltes idees i aquí teniu les fotos on les podem veure:
A 2n fem jocs de lògica i ens ho passem d’allò més bé. Voleu veure les fotos?
A 2n la decoració de la porta de les nostres classes va estar tota una experiència. Aquí teniu les fotos que demostren el procés que vam seguir.
2n A:
https://photos.app.goo.gl/tLPPPvSVSqrwstQD6
2n B:
Els dos cursos de 5è vam visitar l’MNACTEC de Terrassa per a fer un taller d’Engranatges. Va ser molt interessant i a més a més després vam fer una visita pel museu on vam veure tot el que s’exposa. Va ser Genial!
https://photos.app.goo.gl/DZT4M6ugE4SrHj146
Les classes de 4rt curs van anar a visitar el CRAM (Centre Recuperació Animals Marins) i aquí teniu les fotos que es van fer:
Dins el projecte ” El lloc on vivim” vam fer una sortida on vam descobrir molts llocs de la ciutat on vivim: BADALONA!
Segueix-nos!