Sortida d’entorn de 1r

El passat dia 11 d’octubre els alumnes de primer van realitzar la sortida de l’entorn que va consistir en pujar al Remei. Aprofitant que ens acompanyava una mestra d’educació física que forma part de l’organització de la cursa “Pujada al Montsià”, els alumnes van poder gaudir d’un nou recorregut per a arribar des d’Alcanar fins a l’ermita. Van ser molt valents perquè van fer la pujada del gas, que és un tram amb molta dificultat.

La sortida es va realitzar a principi de curs per tal de fomentar la cohesió del grup. Va ser una sortida diferent on van poder conèixer el nostre territori i s’ho van passar molt bé.