Sortida a l’Ermita del Remei 1r

El passat dimarts 5 de desembre l’alumnat de 1r vam realitzar la sortida a l’Ermita del Remei que s’havia aplaçat el passat mes de novembre a causa del mal temps. Vam anar per la drecera fins a arribar al Cor de Jesús des d’on vam tenir unes magnífiques vistes del nostre poble i voltants. Vam anar a esmorzar a la zona de picnic on vam poder descansar una estona i jugar amb els nostres companys i companyes. En acabar, vam seguir l’excursió fins a arribar a l’Ermita del Remei. Un cop allà, vam jugar a diversos jocs i després vam dinar. En acabar de dinar vam tenir una estona de joc lliure i finalment, vam emprendre el camí de tornada a l’escola. Va ser un gran dia, ho vam passar genial!

A continuació, si cliqueu a la foto podreu veure més fotografies de la sortida.