Setmana de la mobilitat sostenible

L’escola Joan Baptista Serra celebrem del 4 al 8 d’abril “La setmana de la mobilitat sostenible”. Enguany, la policia local ha dissenyat quatre rutes diferents per a què els xiquets i les xiquetes de cicle mitjà i cicle superior puguen anar a l’escola a peu, amb bicicleta o patinet, i els de cicle inicial i educació infantil a peu. Les rutes estaran senyalitzades amb panells i amb el logo de la mobilitat sostenible.

Al llarg de la setmana, els alumnes del centre utilitzaran un carnet personal on els agents de seguretat locals marcaran cada un d’aquests dies amb un segell a la seua arribada a l’escola.

L’objectiu d’esta activitat és que tots els alumnes es desplacen d’una manera sostenible i segura, i sensibilitzar-los en aconseguir un espai lliure de fum. A més a més, es promocionen hàbits saludables establerts dins del programa de Salut Integral en el qual l’escola participa des de fa uns quants anys. En finalitzar la setmana hi haurà un obsequi per als participants, gentilesa de la policia local d’Alcanar.