Mapa de pau mental per a temibles trols infeliços

En motiu de la celebració del dia escolar de la no violència i la pau durant aquest darrers dies hem estat realitzant l’activitat “Mapa de pau mental per a temibles trols infeliços” proposada per UNICEF.

Per a l’alumnat, és important disposar des de la infància de les eines que li permet prendre consciència de si, dels seus processos cognitius i de les seves emocions, per maximitzar l

es seves oportunitats de desenvolupament en la vida. Aquestes són eines educatives i, per això, educar la consciència és imprescindible per garantir el dret de cada xiqueta o xiquet al desenvolupament, a l’educació i a la salut.