INFORMACIONS D’INICI DE CURS 22/23

Benvolgudes famílies;

El proper curs escolar comença amb diferents novetats, de les que ja us hem anat informant per diferents canals. Com sabeu el proper dilluns comencen les classes i enguany el setembre tindrà un horari diferent a l’habitual.

• Inici de classes: Dilluns 5 de setembre

Horaris setembre:

• De 9:00 a 13:00
  • Menjador de 13:00 a 15:30
  • Tardes lleure educatiu: 15:30 a 16:30

Horaris octubre:

• De 9:00 a 12:30 i de 15:00 a 16:30
  • Menjador de 12:30 a 15:00

Accessos al centre:

GRUP PUNT D’ACCÉS LLOC DE TROBADA GRUP PUNT D’ACCÉS LLOC DE TROBADA GRUP PUNT D’ACCÉS LLOC DE TROBADA
6TA 1 PATI CM-CS 3RA 1 PATI CM-CS I5A 4 PATI C.I.
6TB 2 PORXOS 3RB 3 PATI C.I. I5B 4 PATI C.I.
6TC 3 PATI C.I. 3RC 2 PATI CM-CS I5C 4 PATI C.I.
5TA 1 PATI CM-CS 2NA 3 PATI CM-CS I4A 4 PATI C.I.
5TB 2 PATI CM-CS 2NB 3 PATI CM-CS I4B 4 PATI C.I.
5TC 3 PATI C.I. 2NC 2 PORXOS I4C 4 PATI C.I.
4TA 2 PATI CM-CS 1RA 2 PATI CM-CS I3A 4 PATI C.I.
4TB 3 PATI C.I. 1RB 1 PATI CM-CS I3B 4 PATI C.I.
4TC 1 PATI CM-CS 1RC 1 PATI CM-CS I3C 4 PATI C.I.

*Cada porta d’accés té penjat al seu exterior un cartell amb la relació de grups que hi accediran.

Tardes de lleure educatiu setembre

El Departament d’Educació ha previst que durant el mes de setembre els centres programen activitats de lleure educatiu en la franja horària de tarda per a tot l’alumnat. Aquestes activitats seran gratuïtes i voluntàries, conduïdes per monitoratge extern i promouran el treball d’habilitats cognitives, socials i emocionals. La gestió del servei es farà a través de l’empresa LISAN que és l’encarregada del temps de migdia al centre.

Per organitzar aquestes activitats, necessitem saber si el vostre fill o filla hi participarà. Així, us demanem que empleneu l’Autorització per a l’activitat ‘Tardes de lleure educatiu’ del mes de setembre i ens la retorneu signada. Teniu a la secretaria del centre i a la vostra disposició els fulls d’autorització. L’activitat és voluntària i es necessita l’autorització per assistir-hi.

• El full d’autorització és vàlid per a tots els dies de lleure educatiu del setembre i només s’ha de signar i entregar una vegada.
  • Les famílies interessades en gaudir del servei han de notificar-ho, a través del full d’autorització, com a molt tard a les 13:00 de cada dia i com diu el punt anterior una única vegada.
  • No s’acceptaran fulls d’autorització per part dels monitors/es de l’activitat, els fulls s’han d’entregar a la secretaria del centre.
  • L’alumnat de menjador que s’aculli al servei de lleure, el portaran directament els monitors responsables al punt de trobada.
  • L’alumnat que vingue d’alguna activitat extraescolar (música) el portarà el docent responsable al punt de trobada.
  • L’accés a les activitats de lleure es farà a través del punt d’accés núm 1.
  • Es prega màxima puntualitat a l’acollida i recollida de l’alumnat.

*Sense el full d’autorització no es podrà participar a l’activitat.

L’horari de les activitats de lleure educatiu s’iniciaran en acabar el temps de migdia.

• Inici del lleure educatiu: 15:30
  • Fi del lleure educatiu: 16:30

Per tenir una previsió del volum d’alumnat que hi participarà hem habilitat un formulari perquè pugueu ajudar-mos a organitzar el servei.

Formulari

Atentament;