INFORMACIÓ D’INICI DE CURS

Benvolgudes famílies;

El proper dilluns 13 de setembre comença el curs escolar.

Ja tenim l’escola a punt i tot preparat per a rebre l’alumnat.

Coses importants que heu de tenir en compte:

1. Reviseu els horaris i accessos al centre.
2. Els alumnes que arribin en retard (passats els 5′ de l’hora d’entrada) s’hauran d’esperar a fora del recinte escolar acompanyats d’un adult fins que finalitzin totes les entrades. Quan haiguen finalitzat, han d’entrar i esperar-se a consergeria. EN CAP CAS, han d’entrar sols al recinte escolar i anar a l’aula.
3. Els alumnes d’infantil no han de portar mascareta en cap cas. Els alumnes de Primària és obligatori (recordeu posar una mascareta de recanvi a la bossa).
4. El dilluns també comença el servei de menjador. Contacteu amb les responsables si voleu fer-ne ús.
5. Aquest curs també disposarem de servei d’acollida i recollida. Recordem que per tal de disposar del sevei d’acolllida i recollida els germans han d’entrar en un marge de temps superior als 10 minuts. A més, és necessari que els pares i/o tutors presentin el certificat d’empresa, que justifique l’activitat laboral.
6. L’acollida i recollida es farà al gimnàs de l’escola (Accés 1), en els següents horaris:

MATÍ:
-Acollida de 8:30h a 9:00h
-Recollida de 12:00h a 12:30h

TARDA:
-Acollida de 14:30h a 15:00h
-Recollida de 16:00h a 16:30h

7. L’alumnat pot dur el material escolar el primer dia de classe.
8. Durant els primers dies se us facilitaran els fulls d’autorització perquè els signeu i retorneu a l’escola.
9. Les tutories es posaran en contacte directament amb les famílies a través dels canals de xat d’aula, per a informar-vos de les qüestions relatives al grup.
10. Està programada la reunió d’inici de curs el proper 22 de setembre. El format serà telemàtic i enregistrada posteriorment. Cada tutoria us facilitarà un formulari on podreu adreçar les vostres consultes, en el cas que no pugueu connectar-vos.

Esperem que tingueu un bon inici de curs.

Recordeu que #somGrans #somJBSerra

La Direcció