Bicicletada

El dia 21 de Desembre de 2021, els alumnes de 6é de l’escola Joan Baptista Serra vam realitzar una sortida amb bici a les Cases d’Alcanar.

Cap a les 9:00 vam sortir de l’escola i vam anar direcció al cementiri canareu.

Després vam seguir per la carretera de la Selleta, continuant per un camí fins travessar el barranc de les Forques i creuar la Nacional-340 per l’Angol.

Llavors vam agafar el camí de les Cases fins arribar a l’avinguda del Marjal, creuant el carrer Camp de Tir C per a arribar a la platja del Marjal i esmorzar allí.

A l’acabar d’esmorzar vam anar cap a Sòl de Riu, on vam aparcar les bicis i vam contemplar les vistes del Delta del Sénia.

Quan vam decidir marxar, vam fer un gran recorregut des de Sòl de Riu travessant les Cases d’Alcanar fins a arribar a Roca Tallada.

Allí, els mestres ens tenien preparats uns concursos amb les bicis. A l’acabar els concursos, vam dinar.

Van haver molts accidents, cap va ser important. També van haver moltes rodes punxades, tant a l’anada com a la tornada i moltes cadenes fora del lloc.

Tots els alumnes vam disfrutar d’aquest dia tan meravellós i únic abans de les vacances de Nadal.

Aina Adrover, Jordi Obiol i Daria Moza. 6è B